Postări populare

vineri, 28 ianuarie 2011

Scrisoare de vacanţă pentru părinţi

Dragă mami şi tati, Ghidul nostru ne-a spus să scriem acasă, că poate aţi văzut la 
televizor inundaţia şi sunteţi îngrijoraţi. Suntem bine. Apa a luat doar 
un cort şi doi saci de dormit. Din fericire, nimeni nu s-a înecat pentru că 
eram toţi pe munte şi îl căutam pe Cristi. A, da, sun-o pe mama lui Cristi şi spune-i că totul e bine. Cristi nu poate scrie pentru că şi-a rupt mâna. Am mers şi eu cu unul dintre jeep-urile Salvamont. A fost super. Nu l-am fi 
găsit niciodată în întunericul acela dacă nu fulgera. Ghidul nostru, 
Victor, s-a enervat foarte tare pe Cristi pentru că a plecat fără să spună 
nimănui. Cristi zice că i-a spus, dar era în timpul incendiului, aşa că 
probabil n-a auzit. Ştiai că dacă pui benzină pe foc, canistra o să 
explodeze? Lemnul ud nu ardea, dar unul dintre corturi, da. Şi hainele 
noastre la fel. Dănuţ o să arate ciudat până îi creşte părul la loc. Ne întoarcem acasă sâmbătă, dacă Victor reuşeşte să repare maşina. Nu a fost vina lui. Frânele 
mergeau bine când am plecat. Victor spune că, la o maşină atât de veche, ceva se strică mereu. Probabil de asta nu are asigurare. Mie mi se pare o maşină 
mişto. Nu se supără dacă i-o murdărim, iar când e cald ne lasă să stăm pe 
capotă, ca să ne mai răcorim. Asta pentru că se face destul de cald cu 13 oameni într-o
maşină. Ne-a lăsat să stăm şi în portbagaj. Până l-a oprit un poliţist. Ghidul nostru e mişto. Îl învaţă pe Tudorel să conducă maşina pe drumurile de munte, unde nu e trafic. Tot ce vedem pe aici sunt camioane cu buşteni. Dimineaţa asta, toţi tipii săreau în lac de pe stânci. Pe mine nu m-a lăsat, pentru 
ca nu ştiu să înot, iar Cristi avea mâna ruptă, aşa că ne-a lăsat să mergem 
cu barca. A fost super. Se pot vedea sub apă copacii rupţi de inundaţie. 
Victor nu e un scorţos ca ceilalţi ghizi pe care îi ştiu. Ne-a lăsat să 
mergem fără veste de salvare. Trebuie să petreacă mult timp lucrând la maşină, aşa 
că încercăm să nu-i facem probleme. Ghici ce! Am primit toţi insigne pentru că am trecut cursul de prim ajutor. Când Dănuţ şi-a tăiat mâna cu toporul, 
am învăţat să coasem vene. Marius şi eu am vomitat, dar ghidul nostru zice că 
era de la puiul stricat. Ne-a mai spus că mâncarea din închisoare era şi mai rea. 
Mă bucur că a ieşit de acolo. Zice că acum a învatat cum să facă 
lucrurile cum trebuie. Apropo, ce e un pedofil? Trebuie să plec acum. Mergem în oraş să ne trimitem scrisorile şi să cumpărăm vaselină. 
Nu vă faceţi griji. Suntem bine. 
Cu dragoste, 
Mihai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu